Kväll

Jag har spenderat större delen av dagen framför studentlitteraturen.
Det har blivit en hel del skrivande och läsande, känns riktigt bra.
Nu har jag endast två böcker kvar att läsa och markera, fast jag kommer
inte läsa dem grundligt. Utan det blir ju att läsa sånt som sägs på
föreläsningar och det som verkar relevant för kursen, annars skulle
man aldrig hinna.  ;p



Vi har varit till ICA Maxi och veckohandlat också, så jag har inte bara
pluggat.  ;p  Nu ska jag titta färdigt på Jotex hemsida och sedan ska
jag hoppa in i duschen innan jag slår mig till ro i soffan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0