Helg

Jag har spenderat drygt sex timmar på universitetet idag, men det
känns som att jag har varit där dubbelt så länge. Dagen har gått sakta
även fast vi har arbetat en massa och haft fullt upp hela tiden.

Kom hem vid 16-tiden i alla fall och då fick jag mat i magen. Kycklingwok
dessutom, det satt där det skulle.  ;) Nu ska vi åka in till Strömpilen
för att lämna pant-lapparna som vi glömde igår, sedan skulle älsklingen
ha någonting gott till ikväll. Ska även förbi till Haga och besöka Matthias
och Alexandra för att lämna igen lite kopior åt Alexandra.



Kvällen kommer bestå av Idol-tittande och sedan ska vi kika på någon
skräckfilm, mysigt.  :) Denna helg ska jag verkligen njuta av ledigheten -
inget pluggande alls. Eller okej.. På söndag måste jag kika igenom lite
inför utvecklingssamtalet som är på måndag. Men nu ska jag bara njuta
av ledigheten.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra-VECKANS BLOGG!!!!!

Vad gör du för att få läsare?

2010-10-29 @ 22:44:25
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0