Fredag

Igår hade jag verkligen fullt upp efter tentan, tänkte att det är lika bra
att göra bort allt på en dag. Men det finns fortfarande saker som
behöver göras. Var på universitetet någon timme igår och skrev ut
djävulskt mycket. Helt otroligt! Ändå är det inte ens hälften av all
litteratur som vi ska ha. Jag skrev alltså bara ut sånt som var
sidnumrerat. Under kvällen var vi till Ålidhem för att hälsa på Jocke,
och sedan handlade vi på ICA.  :)



Denna dag då? Jag ska till universitetet om två timmar och kopiera
ur en bok om kriminologi. Köpte kopior av Alexandra, men det visade
sig att det var från den äldre boken. Det hade kommit till en massa
text i den nya upplagan, så jag måste kopiera därifrån. Sedan ska
jag arbeta med basgruppen några timmar innan det blir en efterlängtad
helg. Inget pluggande denna helg, wiiie! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0