Fredag



Igårkväll var jag och älsklingen på universitetet en stund för att se
ett videoklipp som en lärare lagt ut på nätet. Det var tjorv här hemma
så jag kunde inte se klippet, så vi åkte till universitetet. Jag trodde
inte att det skulle vara så mycket folk som det var där, verkligen
jättemånga som satt där och pluggade vid 20-tiden. Var sedan till
Haga för att köpa studentlitteratur av Alexandra och efter det åkte
vi hem.  :)

Tur att jag är ledig idag för det blev en sen kväll igår. Var duktig
och klev upp lite före 09.00 idag, för jag har en hel del att göra.
Jag ska plugga (får ångest bara jag tänker på det..), sedan ska jag
förbereda en massa inför kvällens sittning.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0