Första tentan

Mötte upp Zanna vid biblioteket på morgonen, för att traska vidare
till IKSU. Väl där träffade jag hela klassen plus nationalekonomerna
och svenska II. Vi var några hundra som skrev tenta samtidigt,
och jag hatar sånt. Jag vill sitta i ett lugnt rum där det är lite folk,
men..

Efter tre timmars skrivande lämnade jag in pappret och var ganska
nöjd. Jag gjorde mitt bästa, och mer än så kan jag inte göra.  :)
Om tre veckor får jag veta om jag klarat tentan eller inte, men
förhoppningsvis är det ett positivt besked.

(bild kommer)

Firade att den första tentan var avklarad genom att äta på Frasses.
Sedan har vi besökt några affärer och nu sitter jag här. Ska söka
fram några kläder och sedan kleta på ansiktet innan jag åker till
Ersboda för att möta upp några klasskompisar. Sedan får vi se vart
vi hamnar, men NH är slutdestinationen i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0