Flitiga

Oj vad min basgrupp har varit flitig denna fredag, vi har jobbat
riktigt bra. Morgonen började med en massa kopierande för min
del, nu har jag kopierat det mesta som behövs inför nästa moment.
Kan inte kopiera det andra eftersom jag inte vet exakt vad som
händer under momentet. Sedan blev det som sagt arbete med
basgruppen, vi arbetade flitigt i fem timmar.  :)

På måndag börjar vi med diskussion och powerpoint, sedan är
det bara att träna inför redovisningen som äger rum på onsdag.
Men nu är det helg, galet skönt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0