Dansfeber

Det traditionella fikat hos mommo är över för denna gång. Vi smaskade
på banankaka och bullar bland annat, hihi. Gott! :)



Nu sitter jag hemma hos mamma och glor på Dansfeber. Det är första
gången jag ser det, så kan inte riktigt säga om det är ett bra program
eller inte. Men ganska roligt än så länge i alla fall.  Hade snart tänkt
duscha och sedan ska jag se filmen P.S. I love you.  Det är mina
lördagsplaner.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

jo lite speciell, men helt okej! :)

2010-10-10 @ 01:24:25
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dansfeber är riktigt roligt att titta på. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 12:05:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0