Torsdag

Oj vilken dålig bloggdag det blev igår. Det fanns varken tid eller ork
till datorn när jag kom hem från universitetet. Ska jag berätta kort
om gårdagen så blir det:
- Inte de roligaste föreläsningarna (handlade om etnicitet och familjen).
- Fick en massa gratis Kinder Bueno (som jag gav till älsklingen
eftersom jag inte tycker om dem).
- Kom hem vid 17-tiden då blev det middag och en timme senare
började jag plugga.



Idag blir det också en lång dag på universitetet. Om jag bara räknar
föreläsningarna blir det fem timmar, men då har vi tre timmars
håltimme däremellan. Så jag kommer befinna mig på universitetet
mellan 08.15 - 16.00 idag, tungt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0