Tomt

Var till busstation vid 12-tiden och vinkade hejdå till mamma och moster.
Oj vad tomt det känns här hemma nu, haha. Det har verkligen varit en
rolig helg och vi har haft fullt upp. Tur att jag inte hade någonting att
plugga, utan nu blev det en helt ledig helg. Galet skönt. :)



Jag och älsklingen har plockat ned hela vardagsrummet i princip, haha.
Imorgon kommer målarna så det ska vara så tomt som möjligt i
vardagsrummet. Dock är akvariet och sofforna kvar, men allt annat
har vi satt in i datarummet. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0