Tisdag

Igår somnade jag drygt 40 minuter senare än vad jag brukar, och
jag var galet mycket tröttare imorse när mobilen larmade.
40 ynka minuter, och jag var så mycket tröttare - konstigt.



Men nu sitter jag här och tröttheten börjar sakta men säkert
försvinna. Idag har vi kort skoldag enligt schemat, men som
många vet så är det en massa att göra utöver schemalagd tid.
Så jag kommer stanna på universitetet framtill eftermiddagen
någongång. När jag kommer hem blir det att plugga till tentan
tror jag. Det blev inte så igår, utan då läste jag en bok istället.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0