Tidsinställt

Jag har läst igenom mina delar till redovisningen och sedan kopierat in
dem i ett eget word-inlägg, så nu är det bara att träna för fullt imorgon.



Nu hade jag tänkt gå och mysa med älsklingen framför tv:n. Dock vet jag
inte om det finns något bra att se på tv, men något finns det väl alltid.
Har dessutom provat att göra ett tidsinställt inlägg (detta inlägg), så ska
bli spännande att se ifall det fungerar. I så fall ska detta inlägg publiceras
20.00. Jag har velat ha tidsinställda inlägg jättelänge, så det vore toppen
om det vill fungera.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0