Tapetserat

Igårkväll tömde vi hela vardagsrummet på möbler, ljus, blommor,
lampor och så vidare. Akvariet kunde vi inte flytta ut från vardags-
rummet eftersom det väger så mycket, men en bit ut från väggen
fick vi det i alla fall.

Tapetseraren kom hit under förmiddagen, och när jag kom hem
vid 13-tiden var han klar. Så det gick på några ynka timmar jämfört
med när vi tapetserade i förra lägenheten. Men tapetseraren är ju
erfaren och proffs på det där, det var ju inte vi. ;p Visste ni föresten
att vårt vardagsrum är 30 kvadratmeter? Det är alltså lika stort som
hela vår förra lägenhet. Helt sjukt, haha.  :) Såg idag på pappret vi
fick av tapetseraren att vardagsrummet är 30 kvm, hihi.

(En del av vardagsrummet innan tapetseringen)


Jag och älsklingen har ägnat flera timmar åt att fixa i vardagsrummet.
Sätta möbler på plats, hänga upp gardinerna, sätta dit lampor, blommor
och så vidare. Älsklingen håller fortfarande på med akvariet och sedan
är det i princip bara tv:n kvar.

Bilder kommer.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0