Strömpilen

Vid 14-tiden mötte vi upp mamma och moster på Umeå busstation.
Åkte direkt hem och började med maten som blev friterad kyckling
med ris, yummie.  :) Sedan åkte vi till universitetet så fick de en
liten sightseeing, hihi. Därefter till Strömpilen för att besöka H&M
samt Ica Maxi.

Vi har nyss kommit hem, och nu värker fötterna som attans.
Hur ska det inte vara imorgon när vi ska på stan? ;p  Nu ska
sminket tvättas bort och sedan ska jag slå mig till ro i soffan
och se tv. Tror att jag kommer somna tidigt ikväll, känner mig
jättetrött.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: sara

svar: vad synd. du får köpa ett gosedjur som substitut! ;)

2010-11-05 @ 07:39:25
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0