Stigmatisering

Jag hade helt fel angående dagens föreläsningar - de var faktiskt ganska
intressanta. Föreläsningen om stigmatisering var jätteintressant,
mycket lättare att förstå än boken Stigma. Föreläsningen om medikalisering
var dock inte lika intressant, men jag var tvungen att vara där eftersom
det lär komma på tentan.  ;p

Nu har jag ingen föreläsning förrän nästa tisdag, den 7:e december.
Då ska vi få höra om hemlöshet - det ska bli riktigt intressant.  :)
Det här är ett riktigt bra moment på Socionomprogrammet eftersom
det är en massa saker som jag finner intressanta.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Sv: Vad härligt att vara lite "ledig" i alla fall :D

2010-11-30 @ 21:39:51
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0