Söndag



Det blev ingen glögg igårkväll som jag hade planerat, får ta det ikväll
helt enkelt. Men julklappsinslagning blev det och nu ligger drygt 30
paket och väntar på julafton. Måste även nämna att jag åt årets
första lussebulle igår som jag själv hade bakat under morgonen.
Det var riktigt mumsigt, julkänsla på hög nivå.  :)

Idag då, denna söndag? Söndagar brukar vara lika tråkiga som alltid,
och denna kommer nog inte bli ett undantag. Jag tänkte sitta här
en stund innan jag hoppar in i duschen. Sedan klockan 12.00 är det
tvättid och samtidigt som jag tvättar ska jag plugga. Kom på att jag
kanske måste läsa något mer kapitel i en bok, så lika bra att göra
det idag när jag har tid. Denna dag blir alltså full med tråkiga "måsten",
precis som varje söndag.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0