Slöseri

Imorse var jag och älsklingen till vårdcentralen och hade tid klockan 10.00.
Ännu klockan 11 satt vi och väntade, då frågade vi var läkaren var.
Det visade sig att han var sjuk, och receptionisten meddelade inte det
åt oss. Vi var inte glada när vi gick ut därifrån.. ;p

När jag kom hem satte jag mig och läste i Stigma, en bok som vi ska ha
till tentan. Det är den värsta bok jag någonsin läst, haha. Det var svår
text och jag hittade inget intressant i den. Konstig bok.

Nu ska vi in till stan för att besöka några affärer. Julklappsjakten har
börjat, och det är lika svårt varje år att hitta julklappar. Kanske får
köra på chokladaskar till hela släkten, haha.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0