Shoppingtur

Jag och Kajsa trotsade snöstormen och bestämde oss för att shoppa
denna lördag. Dock kom jag hem tomhänt (igen..), både positivt
och negativt. Pengarna sparas men jag var sugen att köpa någon
klänning till julafton och nyårsafton. Får väl beställa från internet
istället då.  ;p Vi sprang runt på diverse olika affärer innan vi
avslutade det hela på Taco direct. Det är ett nyöppnat matställe
i Up2-gallerian. Äntligen fick jag en efterrlängtad nachotallrik, yummie.



Nu finns det två matställen i Umeå som serverar nachotallrikar -
lyllos mig.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0