Schema

 

Min morgon börjar inte på ett bra sätt precis. Jag ska befinna mig hos
tandläkaren klockan 09.00 för att laga två hål. Behöver jag säga att
jag är nervös? Jag hatar allt som har med tandläkare att göra, usch..
Men förhoppningsvis överlever jag, hehe. ;p  När jag är klar där ska
jag åka in till universitetet för att arbeta med basgruppen. Vet dock inte
vad klockan är då, men säkert kring 10.30 eller lite senare, beror på
när bussen går. Efter lunch (som förövrigt blir yoggi denna dag, då jag
kommer vara bedövad..) ska jag ha utvecklingssamtal för första gången
på Socionomprogrammet. Sedan får jag se ifall vi fortsätter arbeta med
basgruppen eller ifall jag åker hem.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0