Schema



Föreläsningar mellan 09.15 till 16.00 lockar inte alls idag när jag har
ont i magen. Varför ska man få det varje månad? Jag tycker att killarna
kan få det istället, haha. ;p

Nå ja, dagens första föreläsning är tre timmar lång. Den ska handla om
etnicitet, ska bli spännande att se vad som kommer då med tanke på
att vi i förra momentet hade föreläsning om etnicitet. Bara det inte
kommer samma saker. Efter lunch har vi en tre timmar lång föreläsning
om familjen. Det verkar inte så jätteintressant, men jag kan ha fel.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0