Schema

 

En mjukstart denna vecka, skönt. Nog för att jag hade mjukstart hela
förra veckan, då var det skola mellan 9-12 (måndag - onsdag), sedan
hade jag helg. Det var inte helt fel! :)

 

Idag ska jag vara på universitetet mellan 09.15 - 12.00 för att lyssna
på en föreläsning om ålderdomen. Hoppas det blir intressant, allt
går så mycket lättare då. Ser framemot torsdagens och fredagens
föreläsningar, då ska det handla om missbruk. Förövrigt så ska vi få
vår första individuella case-uppgift idag. Spännande.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Jag skulle bli sjukt glad om du ville rösta på min outfit :) http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=74487

kram

2010-11-15 @ 11:47:55
URL: http://inspiredbyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0