Schema

 

09.15 börjar jag denna måndag, det är rätt lagom tid tycker jag.
Fast ibland är det skönt att börja på eftermiddagen, dock är fredagar
undantag. Nå ja, idag har vi en föreläsning om barn och deras utsatthet.
Jag hoppas, och tror, att det blir intressant. :)

 

När jag kommer hem blir det att tentaplugga någon timme i hopp om
att någonting ska fastna i hjärnan. Igår blev det inte många timmar
framför böckerna, så jag hoppas det blir fler idag - och att de är
effektiva. Får väl be till de högre makterna om inte annat, haha.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig dag !

har du bloglovin?(:

2010-11-29 @ 07:12:13
URL: http://strawberryss.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Tycker alltid det är skönare att gå i skolan på förmiddagen än på eftermiddagen :D

2010-11-29 @ 17:13:28
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0