Schema

 

Det var jobbigt att kliva upp 05.00 när mobilen larmade, men jag försökte
tänka positivt - att det förhoppningsvis blir en intressant morgon.
Börjar 08.15 med en föreläsning om kriminologi, och jag hoppas att
det kommer bli intressant. Jag har då sett framemot denna föreläsning. :)
När den är slut ska jag och Kajsa vara flitiga och plugga. Åker jag hem
klockan 10.00 när föreläsningen är slut, då kommer det inte bli något
gjort. Alltså lika bra att sitta en stund på universitetet och plugga.

 

Åker sedan till Strömpilen för att handla inför nästa vecka. Är en del som
behöver fyllas på i kylen, så då kan vi lika väl handla inför nästa vecka.
När jag väl kommer hem ska jag ha mat i magen och sedan läsa föreläsnings-
anteckningar inför tentan. Som jag skrev igår - tentaplugget är igång..

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Cissi

jasså okej okej! :) vad går du på universitetet då? =)

2010-11-25 @ 11:44:12
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet faktiskt inte riktigt. Har du haft katt nån gång förut?

2010-11-25 @ 14:48:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0