Schema

 

Morgonen börjar 09.15 (första dagen denna vecka som jag börjar då)
med föreläsning om undomar och ungdomsproblem. Jag hoppas att
det blir en intressant föreläsning. Direkt efter den ska jag träffa basgruppen
för att se ifall vi fått något svar från läraren. Om vi har fått det kan vi
kanske sätta igång och förbereda inför barnseminariumet.

 

När jag kommer hem under eftermiddagen blir det middag som vanligt.
Sedan ska jag börja läsa till tentan, det blev aldrig av igår. Nu har jag
skjutit på det några dagar, så nu är det dags att ta tag i det. Ååh vad
jag önskar att jag var en sån person som lärde mig saker lätt,
istället måste jag börja tio dagar i förväg för att någonting ska fastna.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en bra dag! :)

2010-11-24 @ 07:12:47
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag har drygt två år kvar :) Trivs du bra i skolan ? :)

2010-11-24 @ 10:03:59
URL: http://johannnaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0