Schema

 

Som sagt, idag är det föreläsning vid 10-tiden. Gårdagens föreläsning
om biologiskt åldrande fortsätter denna dag. Inte speciellt intressant,
men vi måste ha alla delar (biologiskt, psykiskt och socialt) för att
förstå helheten. Efter lunch ska jag träffa basgruppen, första träffen
för detta moment. Nu är det jag som är basgruppssamordnare, spännande.
Vi ska prata om de olika seminariumen, vad man ska göra och så.
Kanske planera in lite träffar, och kanske till och med börja arbeta.
Vi får helt enkelt se. Nästa vecka lär vi inte träffas någonting alls,
då vill alla plugga till tentan.  ;p Får se när jag kommer hem idag
men tippar på att det blir vid 16-tiden.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0