Schema

 

Idag blir det nog inte speciellt lång skoldag, eller man vet ju aldrig.
Planerna är i alla fall att träna till morgondagens redovisning. Sedan
måste vi skriva färdigt referenslistan också. Men utöver de två sakerna
kommer jag inte på något mer som ska göras. Hoppas vi slutar lite
tidigare, skulle vara så härligt.  :)

 

Här hemma ska jag träna inför redovisningen, och sedan har jag
inte något mer planerat. Kommer behöva göra lite "kontorsarbete"
så som att skriva ut saker inför nästa moment och så vidare.
Men annars blir det en lugn kväll framför tv:n, det ser jag framemot.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0