Plugg

Idag ska jag faktiskt plugga en liten stund. Första gången på
fem dagar, har inte pluggat sedan onsdag. Så nu har man blivit
lite slö, men det har varit grymt skönt att vara ledig på kvällarna
i nästan en vecka.  :)

Men på onsdag har vi en stor redovisning, så måste träna
litegrann inför den. Det är sjukt mycket att prata om, men som
tur är så får vi använda papper när vi redovisar. Så jag behöver
ju inte kunna allting utantill, men vore bra om jag kunde litegrann
så jag inte läser allting från pappret.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0