Överlevde

Jag överlevde hos tandläkaren imorse, det var inte alls lika läskigt
som jag hade föreställt mig. Kanske berodde på att jag blundade
i princip hela tiden? Haha. Nu är två hål lagade och jag ska tillbaka
om 1,5 år för kontroll. Kan säga att jag har mer ont nu än när de
gav bedövningen, usch.. Dessutom ville tandläkaren laga hålen
utan bedövning. Aldrig i livet att jag skulle gå med på det, han fick
minsann ta fram sprutan. ;p



Skoldagen har jag också överlevt med min onda mun. Basgrupps-
arbetet har gått bra, vi har gjort referenslista och powerpoint.
Så imorgon ska vi typ bara träna, träna och återigen träna. Jag hade
utvecklingssamtal idag också, det gick jättebra. Under termin sju
(sista terminen) får jag tillbaka pappret som användes under dagens
samtal. Där har kvinnan skrivit ner sånt som jag berättat och frågor
som hon ställde och så vidare. Ska bli roligt att läsa om tre år.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0