Onsdag

Uppdateringen är verkligen dålig.. Förhoppningsvis kommer det lite fler
inlägg under helgen, då har jag mer tid.

Igår var det i alla fall två timmars föreläsning om det biologiska åldrandet.
Vid 13-tiden träffade jag basgruppen och vi skrev ned lite frågor som
vi mejlade till ansvarige läraren. Sedan hände inte så mycket mer,
så jag var hemma redan 14.30.



Dagens planer är i princip likadana, haha. I och för sig så är varje
dag nästan så - föreläsning på morgonen, arbete på eftermiddagen.
Gud vad jag längtar tills tentan är gjord, då får jag börja med case-
uppgifterna. Hoppas att jag hinner färdigt på 10 dagar.. Jag vill ju ha
ett ledigt jullov, därför är mitt mål att vara klar 17/12, ska bli spännande
att se om det lyckas.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0