Onsdag



Igår var det huvudvärk som störde mig, idag är det magvärk. Usch!
Just nu är jag inte alls sugen att befinna mig på föreläsningar
mellan 08.15 - 16.00. Det lockar inte ett dugg.. Jag skulle helst vilja
mysa i soffan med täcket, morgonrock, duntofflor - mysigt.  :)
Får väl ta en alvedon och hoppas att det hjälper litegrann så jag
klarar av dagen.

Få se hur mycket som blir gjort ikväll efter föreläsningarna och
middagen. Det kommer ta ett tag att renskriva föreläsningarna,
men sen hade jag tänkt (om jag har ork) att börja skriva ned viktiga
saker från det jag läste igår. Vi får helt enkelt se hur mycket som
hinns med, om inte annat får jag göra det imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0