Måndag

Återigen en ny vecka, höstlovsveckan dessutom. Fast för min del är
det inget höstlov.. Det känns tungt kan jag säga. Får väl trösta mig
med att jag bara har skola tre dagar denna vecka, hehe.  :) Jag hade
verkligen behövt höstlov, det har varit en intensiv och hektisk början
på Socionomprogrammet. Men jag får hålla ut, den 18/12 får jag jullov
i två veckor. Bättre än ingenting, men en tredje vecka som man har
på grundskolan/gymnasiet hade inte varit helt fel.



Nå ja, denna dag blir inte rolig. Jag ska till tandläkaren om två timmar -
jag hatar tandläkaren. Denna dag har jag gruvat mig för eftersom de
ska laga två hål, usch. Jag har aldrig förut haft hål i någon tand, men
nu har jag i två visdomständer. Men enligt tandläkaren så är det lättast
att få hål där, så får väl trösta mig med det.  ;p  När jag är klar hos
tandläkaren ska jag till universitetet för en heldag med basgruppen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0