Måndag

Då är det dags för ännu en måndag. Tiden springer iväg och tentan närmar
sig med stormsteg. Jag börjar få panik för jag har verkligen inte fått in
något i huvudet. Nå ja, som tur är så har jag en vecka på mig.

Förövrigt då? Jag ska spendera tre timmar på universitetet denna måndag.
Sedan blir det tentaplugg i några timmar innan jag stupar i säng. Jag känner
mig riktigt trött idag, så om jag gissar rätt blir det en tidig kväll. Det är
inte speciellt jobbig skolvecka, ska bara vistas på universitetet idag och
på tisdag. Härligt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0