Måndag

Ny vecka igen, det är helt sjukt hur fort veckorna går. Snart är det
juletider också - mysigt.  :) Men före det ska jag avverka några
skolveckor, och denna vecka blir lite jobbigare än förra veckan.
Mjukstart idag och imorgon, sedan är det 8 - 16 och fredagens
undervisning är på eftermiddagen.



Planerna, utöver att befinna mig på universitetet denna dag, är
att läsa några kapitel till tentan. Under kvällen har jag några tv-program
inbokade, bland annat Halvåtta hos mig och Ung & bortskämd.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0