Lussebullsbak

Imorse vaknade jag redan kring 07-tiden, men det var inte alls så
jobbigt (trots att det var lördagmorgon).  Drygt en timme senare,
kring 08.15 satte jag igång och bakade lussebullar. Det var första
gången jag gjorde det helt själv, förut har jag bara hjälpt mamma.
Men jag måste säga att det gick riktigt bra att baka lussebullar själv,
hihi.  :)

(Älskar russin, så de vanliga lussebullarna fick
lite extra istället för två som det egentligen ska vara.
Det gör att dem ser lite småroliga ut, haha.)



Det blev drygt 40 stycken, både lussebullar och de som ser ut som
vanliga bullar, sedan gjorde älsklingen tre specialare, haha. :) Så
nu får vi hoppas att det räcker till jul, men det tror jag eftersom vi
inte kommer vara här hemma över jul.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0