Lördag

Lördagsmorgon och jag har varit vaken sedan 45 minuter.
Snöovädret fortsätter här i Umeå, det har nu snöat konstant i
1,5 dygn. Ni kan ju gissa hur mycket snö det är. Jag tycker det räcker
gott och väl med snön som är nu.  Allt för mycket snö orsakar
bara problem - det märkte jag imorse. En bil fastnade i en gatukorsning,
och våra portdörrar går knappt att få upp eftersom det driver en massa snö.



Dagens planer är att ta mig in till centrum för att möta upp Kajsa.
Vi ska kika på lite kläder och så vidare, dock ska jag försöka spara
på pengarna. Men någon julklapp till älsklingen måste jag hitta, det är
alltid den svåraste julklappen. Sedan hade jag tänkt plugga litegrann till
tentan, men det blir först på eftermiddagen/kvällen eftersom jag kommer
vara borta under dagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: MOLLY

Hejjsan!

Följer du med Idol på tv4? (:

Linnea föll ju ut igår , vad tycker du om det?

Jag tycker det var lessamt.

Kram

2010-11-27 @ 09:18:32
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0