Lördag

Jag blev besviken över gårdagens Idol-avsnitt. Jay var bra,
men vad hände med Olle? Det lät inte alls bra. Sedan var det
synd att Elin åkte ut. Jag hade hoppats på Andreas eller Linnéa.
Efter Idol-resultatet fortsatte vi att kolla på den svenska
thrillern Iskariot.



Idag är det lördag men det känns mer som en söndag.
Snöflingor faller där ute, riktigt mysigt.  :) Planerna för dagen
är att ta det lugnt, läsa lite till tentan och eventuellt handla.
Det får bli en sån där dag då jag gör det som faller mig in
helt enkelt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0