Läsa

I förra inlägget skrev jag om hur effektiv jag varit under förmiddagen.
Och än är det inte över - nu ska jag fortsätta vara effektiv.



Älsklingen sitter och tittar på en skoterfilm (jag tror det är någon som
längtar efter vintern..), och jag ska ta tag i disken. Sedan är det
dags att träna lite inför morgondagens redovisning. Vet ni föresten
att den ska vara 30 minuter? Dessutom kommer basgrupperna att
delas, det blir en tvär-redovisning. Därför blir det att prata extra mycket,
eftersom vi kommer vara tre personer i ena gruppen och två personer
i den andra gruppen. Så det gäller att läsa, läsa och läsa.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0