Kort dag

Gud vad härligt, min önskan slog in. Vi slutade riktigt tidigt idag,
lovely. Jag har varit väldigt effektiv de två timmar jag spenderade
på universitetet må jag säga.

På morgonen sökte jag upp en bok som vi ska använda i nästa moment,
och kopierade ett kapitel ur boken. Sedan traskade jag upp till våning
fyra för att lämna in min individuella utvecklingsplan. Därefter mötte
jag resten av basgruppen och då slutförde vi arbetet. Skrev in de
sista referenserna, fixade det sista med powerpointen samt tränade
en gång inför morgondagens redovisning. Efter vårt lilla möte satte jag
mig i biblioteket för att kika igenom en kopia och se så det stämde
med boken. Erkänn att jag var effektiv under de två timmar som
jag var på universitetet.  ;)



Kom hem före 12, och då hamnade lite lunch i magen. Sedan har jag
kikat på en dokumentär på tv, och även lagt till lite på min redovisnings-
del. Jag har hunnit en hel del på dessa timmar, och än är dagen inte över.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0