Kallt



Shit, det är galet kallt ute.. Imorse visade termometern -8 grader,
usch. Jag borde vara van vid kyla med tanke på att jag levt hela
livet uppe i norrbotten, där det är vanligt med -25 grader. Men jag
tycker det är galet kallt nu när det är -8 grader även fast jag har
vantar, mössa och har vinterjacka. Tur att jag inte bor uppe i Kalix
längre, de har ännu kallare. Där var det - 17 grader på morgonen.

Tur att det finns te, filtar och duntofflor när det är kallt.
Duntofflor är det bästa och mysigaste som finns, hihi. ;)
Men nu ska jag inte sitta här och klaga över kylan, det blir kallare
så det här är bara början. Nu ska jag renskriva föreläsningen medan
det fortfarande finns motivation.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0