H&M

Igår fick jag en riktigt bra julklapp av svärföräldrarna -
beställa kläder för ett x-antal hundralappar. Behöver jag säga
att jag blev glad? :)



Självklart var en massa tröjor som jag suktat efter slut..
Jag hittade typ sex plagg, och tre av dem var slut i min storlek.
Klickade hem två klänningar och ett linne i alla fall, som jag
kommer få i julklapp. Resten av kläderna får jag beställa senare
helt enkelt.  En superbra julklapp eftersom jag har velat ha
dessa klänningar, hihi.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Ååh, vilken härlig julklapp! Förstår att du blev glad :D



Sv: Haha, ja det är 100%. Jag skriver sällan i bloggen eller någon annanstans att jag är i skolan, så det är nog därför. Sen är det alltid mycket hemjobb för oss!

2010-11-30 @ 11:51:04
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0