Helg

Föreläsningen om missbruk var inte så jätteintressant, men jag tyckte det
var bättre än igår. Idag var det inte lika mycket statistik, så.. :)
Det var inte särskilt många på föreläsningen, kanske 50 stycken om
ens det, haha.  ;p

Nu är det helg i alla fall, skönt. Middagen är där den ska, och jag har
planer på en lugn fredagskväll. Känner mig jättetrött redan nu och
klockan är inte ens 19.00. Jag hade tänkt spela lite Sims 3 innan
det blir Idol-tittande. Sedan är det godnatt för min del, jag ska upp tidigt
imorgon och baka.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0