Helg

Dagens föreläsning var ingenting att hurra över, tyvärr. Galet snabbt
tempo så jag måste kika på powerpointen sen när den läggs ut på
Cambro. Men skönt att den "bara" var tre timmar, fick helg alltså
klockan 12.00.  ;)



Det har kommit galet mycket snö här i Umeå, fast det kanske jag
nämde i förra inägget. Plogbilen har kört i princip hela dagen,
och traktorer har varit överallt och skottat. Jag och älsklingen har
i alla fall varit till Jula och inhandlat en spade så vi kan skotta.
Idag var det alltså premiär för att skotta vår bilplats här i Umeå
samt balkongen. Vilken tur att jag gillar att skotta, haha.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Hade också en jobbig/tråkig föreläsning idag :/

2010-11-10 @ 16:44:51
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0