Första advent

Tiden går verkligen sjukt snabbt. Idag är det redan första advent,
och inte ens en månad kvar till julafton. Dagen har bjudit på
roligheter trots tvättandet och pluggandet.

På förmiddagen pluggade jag litegrann, dock var koncentrationen
inte på topp. Sedan gick vi till torget för att kika på julskyltningen,
mysigt. Efter det åkte vi in till stan för att besöka julskyltningen där
men jag blev besviken. Det var inte alls lika mycket som jag
hade tänkt mig. Men riktigt mysigt när det var mörkt och så hade
de tänt en massa ljusslingor, bollar, marshaller och så vidare.  :)



Under kvällen har vi sett Iron man 2, och haft tänt en massa ljus.
Nu ska vi se Beck ett tag och sedan är det godnatt för min del.
En klart godkänd första advent.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0