Effektiv

Oj, vad jag har varit effektiv idag! Måste ge en eloge till mig själv, haha.
Klev upp redan vid 07-tiden och sedan dess har jag bakat lussebullar,
städat lägenheten, strosat runt på affärer i flera timmar och köpt
julklappar.  :)



Middagen är nu i magen och jag ska slå in julklapparna som inhandlades
idag. Senare ikväll blir det mys med glögg (premiär för i år) och lusse-
bullar. Julmys på hög nivå en månad i förväg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 18:49:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0