Varmt

                       

Jag trodde att det skulle bli en mulen dag, men jag hade helt fel.
Solen har lyst hela dagen och lyser fortfarande. Praktiken har
gått hyffsat snabbt idag, det har varit en intressant dag om
inte annat. Idag påbörjade eleverna ett tema - Seskarö.
Spännande.   :)

Slutade praktiken lite före 15, så gick in till mommo en stund.
Nu sitter jag hemma och glor på Anna Pihl på tv4+, brukar se
det under eftermiddagarna när jag hinner. Efter middagen ska
jag läsa igenom praktikuppgifterna och se ifall något behöver ändras
eller förbättras. Sedan får vi se vad som händer, ingenting är planerat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: nee, nilma.se fortfarande :D

2010-05-18 @ 16:19:51
URL: http://www.nilma.se
Postat av: A.C

haha..de har goda kakor också^^

2010-05-18 @ 17:09:09
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0