Torsdag

Den här sista skolveckan har varit hur lugn som helst. Idag är vi återigen
lediga, men jag klagar inte. Det är riktigt härligt! Man hinner göra så
mycket mer under de lediga dagarna.  :)



Jag tog en sovmorgon till 08.45 idag, så lite piggare är jag idag.
Frukosten är uppäten, och nu sitter jag här. Snart ska jag rengöra
fritösen och sedan ska jag duscha tror jag. Har även planer på att se
Våra bästa år samt gå ner till frisören och visa bild på balfrisyren.
Så jag har fullt upp idag.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

va söt

2010-05-06 @ 09:43:08
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0