Tisdag



Idag fick jag en välförtjänt sovmorgon, härligt! :) Vi har nämligen inga
lektioner idag, så jag är helt ledig. Lyxigt värre, va?

Men tro inte att jag ska ligga hemma och slöa hela dagen bara för att
jag är ledig. Jag har faktiskt planer på att se Våra bästa år samt duscha.
Sedan ska jag ner till Synoptik under eftermiddagen och göra en lins-
undersökning. Ska bli spännande att se ifall synen har blivit bättre
eller sämre.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Skönt med sovmorron!! :D

Vart ska du ha praktik förresten? :)



Hoppas du får en bra dag :)

kramiz

2010-05-04 @ 11:36:45
URL: http://louiseberglund.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0