Söndag

Ursäkta för den dåliga uppdateringen under lördagskväll. Jag hade inte
tid att blogga, Sims 3 kändes roligare just då. ;p Det var inget avsnitt
av Kommissarien och havet igår, istället tittade vi på någon film
med Pierce Brosnan samt spelade Skip-Bo.   :)


Idag är det gasen i botten som gäller, haha. Jag kommer ha fullt upp
ända fram till eftermiddagen då jag styr bilen mot Seskis. Det ska
ätas frukost, duschas, ha mini-spa, lagas middag och så vidare.
Allt detta i loppet av sju timmar ungefär. Visserligen tror jag att jag
hinner men man ska aldrig vara helt säker.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0