Sommartecken

Sommaren är påväg hit till norr också, äntligen! Det finns fortfarande
lite snö kvar på vissa gårdar, men det är inga stora mängder.
Igår och idag har jag märkt att sommaren börjar komma, det finns
vissa tecken.

- Det var otroligt varmt igår. +24 grader i skuggan under eftermiddagen.
Det är garanterat den varmaste dagen hittills.

- Folk har börjat fiska, så även vi. Igårkväll var vi och fiskade, då
fick jag en jättestor gädda på kroken. Gissa om jag blev glad, haha.
Dock släppte den precis när den var vid land..  :/



- Mina kära vänner, igelkottarna, har börjat visa sig. Igårkväll när
vi skulle sova såg vi en igelkotte vid mammas altan. Idag på morgonen
var den också här utanför och sprang runt i regnet.

- Det har börjat åska och regna, sommar på hög nivå.  ;p


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0