Sista praktikdagen är avklarad



Min sista praktikdag på Seskis skola i årskurs 3-4 har gått jättesnabbt.
På morgonen spelade jag Mingo med barnen innan de fick arbeta
i matteboken. På elevens val gjorde de flesta morsdagskort, det gjorde
även jag. Kan tyvärr inte visa någon bild eftersom jag inte har kameran här.
Efter lunch fick vi se en teaterföreställning om Pippi, hihi.  :)
Sedan avslutades dagen med lite prat och glassätande (jag bjöd 3-4:orna
på glass eftersom det var sista dagen).   ;)

Jag tycker att det har varit roligt på praktiken även fast barnen är
så pass självständiga. Men det har ändå alltid funnits något att göra.
Sedan har jag lärt mig en del också, det är ju det som är meningen
med praktiken.  ;) Det ska bli spännande att se när jag dyker upp
på Seskis skola nästa gång.. Vår praktik är ju slut nu på gymnasiet,
nu väntar bara klassresan och studentveckan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

hej!



Jo jag vet vem det är :)

2010-05-28 @ 13:58:07
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: okej! Kul, fast samtidigt lite trist att inte vara kvar där när man har varit där ett tag! Nej, vad kul! :D Grattis till lägenheten! :D



När jag praoade för något halvår sen, så bjöd jag också barnen på glass, det brukar bli väldigt uppskattat, haha! :D

2010-05-28 @ 13:58:07
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0