Schema

Detta är sista schemat som dyker upp på länge.. Idag är det sista skoldagen
på Furuhedsskolan, nu väntar tre veckors praktik. Eventuellt så slänger jag
upp mitt jobb-schema, men vi får se hur det blir med den saken. Sista
veckan (studentveckan) kommer det kanske in någonting här, för den
veckan är proppfull med aktiviteter. Men sedan är det slut - och då
uppdateras denna kategori först i augusti-september, då är det universitetet
som gäller.   :)

 


09.40 börjar denna fredag med Idrott A. Vi ska ha orientering idag igen,
inte det roligaste men jag hoppas att det kommer gå bra. Hoppas det
går lika bra som förra veckan.  :) Efter lunch ska Lena Revholm (en kvinna
från Svenska Handikappidrottsförbundet) hålla en föreläsning för oss.
Sista lektionen (någonsin på Furuhedsskolan!) är Religionskunskap A.
Vi får se om man måste gå på den.. Det enda vi ska göra är att få
veta betygen, och jag vet redan vart jag ligger.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Gomorron!



allt bra?

2010-05-07 @ 08:48:29
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja sen finns det ju massa andra och nya jobb som inte finns i dom andra spelen. Lite roligare jobb!

2010-05-07 @ 10:05:58
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: N I L M A

sv: oj, har ingen aning men ska fundera på det :)

2010-05-07 @ 10:38:54
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0